Tworzenie materiałów

Zarówno amatorzy, jak też zawodowcy od marketingu i sprzedaży, tworzą różnego typu materiały. Mogą to być na przykład wpisy na własny Facebookowy profil, albo fanpage firmowy. Niektóre wpisy mogą być osobiste, a inne bardziej skierowane, do szerszego grona odbiorców. 

I tu pojawia się pytanie zasadnicze: Czy zbierasz swoje materiały? Pomyśl o tym ile pracy wkładasz każdego dnia, aby napisać ciekawą informację, wkleić interesujące zdjęcie, dodać ikony, tagi, hasztagi. Jeśli z jakiegoś powodu nie zbierasz swojej pracy, załóż sobie folder i zacznij to robić. Takie rzeczy, można potem ponownie wykorzystać: na stronie internetowej, albo nagrać z nich materiał audio lub wideo. Dodatkowo mogą się one także przydać na zupełnie inny fanpage, którego jeszcze być może nie masz, albo do opublikowania w grupie.

To co od dziś zbierasz swoje wpisy OK?

A jeśli tekst Ci się podoba, polub, udostępnij, albo dodaj komentarz.

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *