Jakie korzyści może przynieść prowadzenie bloga i jak blog zwiększa sprzedaż?
|Blog to doskonałe medium, do promowania i budowania wizerunku w sieci. Od tego, jak zostanie zbudowana marka osobista wiele zależy. Chodzi o to, aby możliwe było docieranie do jak największej grupy odbiorców, a także pozyskiwanie kolejnych zasięgów. W blogowaniu liczy się wiele, między innymi regularność dokonywania wpisów, ale także merytoryczne treści.
Blogowanie, to forma osobistej komunikacji autora z otoczeniem, w którym znaleźć się mogą potencjalni odbiorcy, zainteresowani naszą usługą, albo produktem.
Aby prawidłowo prowadzić bloga, mającego za zadanie sprzedaż, warto jest dobrze opracować swoją, indywidualną koncepcję. Chodzi o to, żeby wybrać tematykę swojego bloga, a także zagadnienia, jakie będziemy na nim opisywać. Dobrze, jeśli blog prowadzony, jest przez osobę, faktycznie mającą określoną pasję, związaną ściśle z tym, co planuje ona sprzedawać. Tematy na treści, albo to, co ma zostać przekazane odbiorcom, warto sobie spisać, ot choćby w postaci tematów na kolejne wpisy.
PDF do pobrania
Anita Zielke
Autorka min. eboków: "100% zdalnie. Dochód pasywny" Anita Zielke "Moja koncepcja MLM. Przepływy pieniężne" Anita Zielke "Automatyczna sprzedaż plików. Instrukcja" Anita Zielke "Biznes rewolucja. niuniony.pl" Anita Zielke "Zarabiaj przy okazji" Anita Zielke "Inwestor, czyli sprzedawca piętro wyżej" Anita Zielke "Mentalność etatowca, czyli jak rozgryźć biznesy sieciowe" Anita Zielke