Kampanie reklamowe na blogu
|Tak naprawdę nie jest to zarezerwowane tylko dla firm, ani sprzedających, ale także jak się okazuje dla samych blogerów. Takie kampanie reklamowe, mogą pomóc w wielu aspektach blogowania. Jakich? Czytaj dalej
Budowanie marki osobistej
Blog to doskonałe medium, do promowania i budowania wizerunku w sieci. Od tego, jak zostanie zbudowana marka osobista wiele zależy. Chodzi o to, aby możliwe było docieranie do jak największej grupy odbiorców, a także pozyskiwanie kolejnych zasięgów. W blogowaniu liczy się wiele, między innymi regularność dokonywania wpisów, ale także merytoryczne treści.
Sprzedawanie swoich produktów
Sprzedawać można zarówno produkty fizyczne, jak też i takie wirtualne. Zwłaszcza te ostatnie, to może być dość dobry pomysł na monetyzację swojego bloga. Nie ma konieczności wysyłki fizycznego towaru, no chyba, że postanowimy umieścić takie pliki na fizycznym medium, takim jak płyta, albo pendrive, czy inny gadżet na przykład pamięć SD.
Promocja własnego sklepu
Promowanie własnego sklepu już nikogo nie dziwi, zwłaszcza jeśli jest on powiązany z tym, co dany bloger opisuje na swoim blogu, albo stanowić ma coś w rodzaju uzupełnienia danych przez produkty odpłatne, tak zwane premium, albo VIP.
Promocja usług
Tu sprawa może się już mieć nieco gorzej, ale także jest do wykonania, klucz tkwi w tym, aby umieć właściwie opisać to co mamy do zaoferowania, a także pozwolić na to, aby dana usługa mogła się nieco sama rozwinąć. Ważne jest śledzenie trendów rynkowych, a także zbadanie, rzeczywistych potrzeb, jakie na rynku są, one czasem także trochę ewoluują, na to także warto zwracać uwagę.
a.z.
Anita Zielke
Autorka min. eboków: "100% zdalnie. Dochód pasywny" Anita Zielke "Moja koncepcja MLM. Przepływy pieniężne" Anita Zielke "Automatyczna sprzedaż plików. Instrukcja" Anita Zielke "Biznes rewolucja. niuniony.pl" Anita Zielke "Zarabiaj przy okazji" Anita Zielke "Inwestor, czyli sprzedawca piętro wyżej" Anita Zielke "Mentalność etatowca, czyli jak rozgryźć biznesy sieciowe" Anita Zielke